Fotomodelel de succes vor fi intotdeauna asociate cu brandurile de lux si cu cele mai costisitoare mofturi ale consumatorilor. Desi recesiunea si-a lasat amprenta chiar si in aceasta zona, acum mai mult ca niciodata, marile companii opteaza pentru modele celebre in vederea promovarii celor mai exclusiviste produse. Gisele Bundchen, Heidi Klum si Kate Moss au incasat impreuna aproximativ 80 milioane de dolari in ultimele 12 luni.
Gisele Bundchen, model si ocazional actrita, a fost declarata de catre cele mai mari nume ale modelingului mondial, Claudia Shiffer si Naomi Campbell, ca "singurul supermodel real", iar jurnalista Anna Wintour (Vogue) a desemnat-o pe Gisele "modelul mileniului". In timp, expresii precum "Intoarcerea modelului sexy", "Cea mai frumoasa fata din lume" sau "Dumnezeu a creat-o pe Gisele" au insotit unele dintre cele mai mari pictorilae pentru reviste precum Rolling Stone sau Vanity Fair.
De-a lungul timpului, Gisele Bundchen a reusit sa isi construiasca un brand propriu, ca parte componenta in industria modei. Anul trecut, vanzarile Procter&Gamble au crescut cu peste 40% in America de S, dupa ce Bundchen a aparut in reclama la samponul Pantene.
In portofoliul modelului Gisele Bundchen putem nota nume precum: Esprit, H&M, Sky, Versace, Pantene, Salvatore Ferragamo, Givenchy si, bineinteles, Victoria's Secret etc. Parte din notorietatea modelului este data si de relatia sa cu actorul Leonardo di Caprio.
Heidi Klum se poate mandri cu incasari de peste 20 de milioane de dolari in ultimele 12 luni. Toamna trecuta Klum a aniversat 13 ani in cadrul companiei Victoria's Secret. Mai mult, aceasta si-a intregit veniturile prin aparitii tv si lansarile catorva linii de moda. In plus, Heidi Klum este endorser pentru mai multe branduri de renume.
Anul acesta Heidi Klum incearca tranzitia de la un fotomodel de renume mondial la imaginea de femeie de afaceri, prin asocierea cu New Balance si Amazon.com pentru lansarea unei linii vestimentare.
Heidi Klumm a devenit celebra si datorita numeroaselor aparitii in filme importante precum: Spin City, Sex and the City, How I Met Your Mother si The Devil Wears Prada, alaturi de Meryl Streep si Anne Hathaway.
Kate Moss a fost asociata de-a lungul carierei cu nume precum Calvin Klein, L'Oreal, Christian Dior, Prada, Gucci, Rimel London, Yves Saint Laurent, Chanel si multe alte companii de top. In 1996 fotomodelul se logodeste cu Johnny Depp si continua relatia pana in mai 1998.
Kate Moss este una dintre cele mai active fotomodele ale anilor 2000, cu o cariera extrem de colorata si puternica, declarata in repetate randuri "modelul anului" de catre revista Vogue.
Kate Moss a reusit sa impuna inca din anii '90 un stil aparte, denumit "Heroin Chic", un stil ce promoveaza modelul slab, femeia skinny, dusa la extrem prin cearcane si piele foarte palida. O imagine nihilista asupra frumusetii, ce avea sa devina in viitor emblema modellingului international. Desi Kate a primit nenumarate premii pentru acest trend, Presedintele Statelor Unite, Bill Clinton, a criticat aceasta tendinta. Anul trecut, Kate a realizat incasari de peste 12 milioane de dolari.
Iata, asadar, ca lumea modelelor poate fi una savuroasa si extrem de fericita in anumite cazuri. Dincolo de calitatile fizice, zicala "omul potrivit la locul potrivit" este valabila in cazul majoritatii celebritatilor. Cu siguranta vietile acestor vedete nu au fost private de compromisuri, insa trebuie sa retinem trei componente de baza: frumusetea, munca si curajul.